Είναι ορισμένα πράγματα στην ζωή που όσο και να θες να κλείσεις τα μάτια, είναι τόσο προκλητικά που σου τινάζουν τα νεύρα στον αέρα!
Σε ένα Δήμου που ακούμε συνέχεια για οικονομικά προβλήματα και έλλειψη πόρων, κάποιοι για προσωπικά τους συμφέροντα διασπαθίζουν εκατομμύρια…
Εκατομμύρια που τα πληρώνει ο Πειραιώτης!
Ας γίνουμε, όμως, πιο συγκεκριμένοι…
Ξεκινάμε με ένα κουίζ… Πόσα χρήματα ,ετησίως, χρειάζεται για να λειτουργήσει ένας ραδιοφωνικός σταθμός τοπικής εμβέλειας; Φανταζόμαστε πως ελάχιστοι θα απαντούσατε 1.800.000 ευρώ και βάλε…
Και αν κάποιος απαντούσε αυτό το ποσό, προφανώς θα είχε απαιτήσεις τόσο ακροαματικότητας, όσο και ποιότητας περιεχομένου…
Μεγάλοι μονοθεματικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί με ακροαματικότητα και brand name μεγαλύτερο από τον εν λόγω σταθμό έχουν προϋπολογισμό που με τα βίας αγγίζει τις 500.000 ευρώ, ενώ σταθμοί που ακούγονται σε όλη τη χώρα άντε να φτάνουν το 1.000.000 ευρώ και φιγουράρουν στην πρώτη δεκάδα κιόλας! Και μιλάμε για ενημερωτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς με δυναμικό επώνυμο και σοβαρή ροή!
Το Κανάλι 1 ,λοιπόν, έχει ακριβώς αυτό τον προϋπολογισμό κάθε χρόνο και ενίοτε αυξάνεται το ποσό αυτό.
1.800.000 ευρώ και βάλε!
Ιστορικό ραδιόφωνο αυτό του Πειραιά και μεγάλο περιουσιακό στοιχείο. Αδιαπραγμάτευτο το ότι πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί, να αναβαθμιστεί και να βρει την θέση που του αρμόζει στον ραδιοφωνικό χάρτη, να εκπληρωθεί το όραμα των ιδρυτών του και να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία!
Να γίνει η νούμερο ένα επιλογή για τον Πειραιώτη και όχι μόνο… Να μπει στην πρώτη σειρά αποθηκευμένων σταθμών…
Αντί αυτού, έχει καταντήσει σαν τον «Τηλεβόα» στην εκπληκτική σειρά «Παρά Πέντε» όπου έβαζαν στοίχημα ποιος θα κάνει 0,1%…
Όμως στα αλήθεια πόσοι θέλουν πραγματικά από τη Δημοτική Αρχή να το δουν να ανασταίνεται; Ή μάλλον καλύτερα πόσοι έχουν κάτσει να το ακούσουν; Κι αν ,έστω, μπήκαν στον κόπο να το ακούσουν πόση ώρα άντεξαν..;
Επειδή ,μάλιστα, κυκλοφορούμε στον Πειραιά καθημερινά δεν τους βλέπουμε τους δημοσιογράφους του Καναλιού 1 πουθενά ή για να είμαστε δίκαιοι, 4-5 άτομα να είναι αυτοί που βλέπουμε να κρατούν μικρόφωνο, όμως για τις ανάγκες μόνο κάλυψης κάποιας εκδήλωσης του Δήμου ή του Ολυμπιακού. Κανονικά θα έπρεπε να τους βλέπουμε σε κάθε γωνιά της πόλης.
Προσοχή, δεν κατηγορούμε τους εργαζόμενους, όμως 4-5 άτομα που βλέπουμε και ακούγονται αποκλείεται να καλύπτουν όλο το μπάτζετ του σταθμού!!!
Σίγουρα, λοιπόν, δεν το καλύπτουν αλλά σίγουρα αυτοί δουλεύουν για ΟΛΟΥΣ!
Εντάξει προφανώς υπάρχουν και οι ηχολήπτες και άλλοι που κάνουν δουλειά γραφείου. Όμως, από όσο ξέρουμε οι δημοσιογράφοι ή μάλλον όσοι είναι δημοσιογράφοι πρέπει να είναι γύρω στους 25. Χωρίς να βάζουμε μέσα όσους έχουν πάει εκεί με συμβάσεις κάνοντας απλά μία εκπομπή.
Εν τω μεταξύ βλέποντας το πρόγραμμα παρατηρούμε ότι απουσιάζει μία εκπομπή για τη τοπική αυτοδιοίκηση ή για θέματα που αφορούν τους πολίτες του Πειραιά, που θα έχουν λόγο τέλος πάντων.
Γίνονται και καλές προσπάθειες και υπάρχουν φιλότιμοι δημοσιογράφοι, δεν θα πούμε ονόματα αλλά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.
Τώρα τελευταία μάλιστα βλέπουμε και ένα τεράστιο ενδιαφέρον για το lifestyle με μιας εντελώς ξεπερασμένης εποχής ανθρώπους να το αναπαράγουν που δεν έχουν καμία σχέση με τη δημοσιογραφία να κάνουν εκπομπή, μήπως είναι τίποτα κολλητοί;
Βλέπουμε προσλήψεις δημοσιογράφων με αντικειμενικά κριτήρια… Ποια είναι αυτά..; Να δουλεύουν κι αλλού, να τους πιάνουμε “φίλους” ώστε εκεί που “αλλού” δουλεύουν να μας προβάλλουν προσωπικά… Όχι το μέσο… Εμάς…
Το Κανάλι 1 δεν έχει χαρακτήρα, είναι σαν ένα μίξερ που έχουν βάλει μέσα του ότι να ναι υλικά πανάκριβα, προσπαθώντας να βγάλουν ένα νόστιμο αποτέλεσμα και αντί για αυτό, το φαγητό πηγαίνει στα σκουπίδια ενώ έχει στοιχίσει πανάκριβα.
Αυτό συμβαίνει γιατί τοποθετούνται σε θέσεις άνθρωποι που δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο…
Πώς είναι δυνατό να διοικείται ραδιοφωνικός σταθμός από ανθρώπους που είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο..;
Πόσο δύσκολο είναι να προσλάβει ο Δήμαρχος έναν καταξιωμένο επαγγελματία Διευθυντή ραδιοφώνου, έναν σοβαρό διευθυντή προγράμματος, έναν άνθρωπο για το τμήμα δημοσίων σχέσεων και ένα εμπορικό τμήμα..;
Δεν υπάρχουν στην αγορά ή μήπως δεν φτάνει το 1.800.000 ευρώ για αυτούς..;
Γιατί ποτέ δεν έχουμε μάθει ποιος είναι ο ακριβής αριθμός εργαζομένων αλλά και τι δουλειά κάνει ο καθένας από αυτούς και κάθε πότε εμφανίζεται..;
Και επειδή έχουν λυθεί τα ραδιοφωνικά προβλήματα, το πήγαμε σε άλλο επίπεδο και ξεκινήσαμε την αναβάθμιση και την εξέλιξη. Social Media!!! Και βέβαια προσωπικό για να καλυφθούν και αυτές οι τεχνικές ανάγκες!
Για το Youtube ας πουμε του Καναλιού 1… Ελάχιστες προβολές, μηδαμινό ενδιαφέρον γιατί όλα τα βίντεο είναι του Δημάρχου που θέλει και μία κάμερα από πίσω του να καλύπτει τις ακριβές εκδηλώσεις του Δήμου και τις κοπές πίτας των Συλλόγων, όπου εμφανίζεται, βέβαια, και ο πρόεδρος…
Μιλάμε για μεγάλη προβολή και στρατηγική socialize άλλου επιπέδου… Μπαίνει ο πρόεδρος μες τις εκπομπές, εμφανίζεται σε εκδηλώσεις, βάζει τον οπερατέρ να τον τραβάει, τα ανεβάζει stories στα προφίλ του και μετά τα παίρνουν οι διαχειριστές των social του Καναλιού 1 και τα κάνουν repost!
Θα βγει κάποιος να μας πει πόσο είναι το συνολικό budget, που διατίθεται, πόσες είναι οι αργομισθίες και τα ρουσφέτια, ποιες και γιατί είναι οι αμοιβές στις «φίρμες», αν αυτές οι «φίρμες» αξιολογούνται, πόσα είναι τα διαφημιστικά έσοδα και στην τελική να μας απαντήσουν γιατί παραμένει στο 0,0%…
Πληρώνουμε κι εμείς και έχουμε δικαίωμα να μάθουμε!