Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, σύμφωνα με πληροφορίες από τον ναυτιλιακό τομέα, προχωρά σε ένα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο για την κατασκευή 20 νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Νότια Κορέα, με συνολική αξία 1,6 δισ. δολαρίων.
Η Capital Maritime, η ναυτιλιακή εταιρεία του Μαρινάκη, έχει ήδη εξασφαλίσει θέσεις στα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και HD Hyundai Samho για τα νέα πλοία. Συγκεκριμένα, στο HD Hyundai Mipo θα ναυπηγηθούν 14 πλοία, ενώ το HD Hyundai Samho θα αναλάβει την κατασκευή άλλων έξι.
Στο ναυπηγείο Mipo θα κατασκευαστούν έξι πλοία μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu, με κάθε πλοίο να έχει αξία 45 εκατομμύρια δολάρια, καθώς και οκτώ πλοία 2.800 teu, που κοστολογούνται στα 55 εκατομμύρια δολάρια το καθένα. Η παράδοση αυτών των πλοίων αναμένεται το 2027.
Το ναυπηγείο Samho, από την πλευρά του, θα κατασκευάσει έξι πλοία διπλού καυσίμου LNG, με χωρητικότητα 8.400 teu και αξία 140 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο. Η παράδοση αυτών των πλοίων έχει προγραμματιστεί για το 2028.
Αυτό το νέο επενδυτικό βήμα έρχεται μετά από μια προηγούμενη παραγγελία του Μαρινάκη για δέκα πλοία διπλού καυσίμου LNG στην Κίνα, τα οποία κατασκευάζονται στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding.
Στην πρόσφατη ομιλία του στο Capital Link Forum της Νέας Υόρκης, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, που έχει ήδη πολλές παραγγελίες σε ναυπηγεία της Κίνας και της Νότιας Κορέας, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την κινεζική ναυτιλιακή παραγωγή. Ανέφερε ότι οι ναυλωτές αρχίζουν να αποφεύγουν τα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα, ειδικά για τις συναλλαγές τους στις ΗΠΑ, και προειδοποίησε ότι αν αυτή η τάση συνεχιστεί, ο κλάδος μπορεί να καταλήξει σε μια αγορά “δύο ταχυτήτων”, με τελική επιβάρυνση για τους καταναλωτές.