Με ανανεωμένο πρόσωπο και καλύτερες υποδομές, το λιμάνι του Πειραιά είναι έτοιμο να υποδεχθεί το αυξημένο επιβατικό κοινό της πασχαλινής περιόδου, όπως ανακοίνωσε η ΟΛΠ Α.Ε. Οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στοχεύουν στη διευκόλυνση των ταξιδιωτών, αλλά και στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας τους.
Τι άλλαξε;
Από την ανακαίνιση στους σταθμούς επιβατών, μέχρι και τη δημιουργία στεγασμένων χώρων αναμονής, νέων καθισμάτων και περισσότερου πρασίνου, οι αλλαγές είναι πολλές και ουσιαστικές. Βελτιώθηκε και η σήμανση σε όλους τους χώρους του λιμανιού, ώστε οι επιβάτες να μετακινούνται ευκολότερα και με μεγαλύτερη άνεση.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ασφάλεια και την ομαλή κυκλοφορία: τοποθετήθηκαν πάνω από 1.700 προστατευτικά κολωνάκια, νέες προειδοποιητικές πινακίδες και σωστικά μέσα, ενώ έγιναν δομικές βελτιώσεις σε σημεία-κλειδιά του λιμανιού, όπως οι προβλήτες και οι προσβάσεις.
Έμφαση στην καθημερινότητα
Ανακατασκευάστηκαν πλήρως οι σκάλες και τα οδοστρώματα σε περιοχές με αυξημένη κίνηση, όπως στην Ακτή Τζελέπη, ενώ σημαντικές αναβαθμίσεις έγιναν και στο υπόγειο πάρκινγκ Καραϊσκάκη. Εκεί πλέον λειτουργεί αυτόματο σύστημα διαχείρισης, νέος φωτισμός, και αναμένονται σύντομα φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα.
Οι νέες διαγραμμίσεις που έγιναν σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα βοηθούν στην καλύτερη κίνηση οχημάτων και πεζών. Επιπλέον, έχει προστεθεί ασθενοφόρο στο κεντρικό επιβατικό λιμάνι και ενισχύθηκαν οι περιπολίες με επιπλέον προσωπικό και οχήματα, για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την εορταστική περίοδο.
Ένα λιμάνι που κοιτάζει μπροστά
Όλες αυτές οι παρεμβάσεις εντάσσονται στο στρατηγικό σχέδιο της ΟΛΠ Α.Ε., σε συνεργασία με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με κοινό στόχο ένα σύγχρονο, ασφαλές και φιλόξενο λιμάνι. Η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας των χιλιάδων επιβατών που περνούν καθημερινά από τον Πειραιά – και ειδικά σε περιόδους αιχμής όπως το Πάσχα – παραμένει στο επίκεντρο.