PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Ανάρτηση Γιάννη Μώραλη για την παράδοση ειδών διατροφής στην Πυροσβεστική

    Μηχανική βλάβη στο «ΕΛΥΡΟΣ» – Το πλοίο αναχώρησε με καθυστέρηση από τον Πειραιά προς τα Χανιά

    ΑΑΔΕ και OLAF αποκάλυψαν την απάτη στο Τελωνείο Πειραιά

    Σοβαρό τροχαίο στο ύψος του Κεράνη στον Πειραιά

    Συνάντηση του Δημάρχου Πειραιά με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Ναυτιλία: Κύμα επιθεωρήσεων από την Κίνα για την ασφάλεια των πληρωμάτων
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυτιλία: Κύμα επιθεωρήσεων από την Κίνα για την ασφάλεια των πληρωμάτων

Ενημερώθηκε 29 Ιανουαρίου, 2025 9:41 πμ
4 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας των πληρωμάτων που έχουν πρόσβαση σε κλειστούς χώρους πλοίων και πλωτών εγκαταστάσεων, η Υπηρεσία Ναυτικής Ασφάλειας της Κίνας ξεκίνησε επιθεωρήσεις από τις 15 Ιανουαρίου και μέχρι τις 14 Οκτωβρίου 2025.

Οι κινεζικές λιμενικές αρχές θα επιθεωρούν όλα τα πλοία που εισέρχονται σε κινεζικά λιμάνια, ανεξαρτήτως εθνικότητας, για να διασφαλίσουν ότι το προσωπικό που εμπλέκεται σε δραστηριότητες εισόδου σε κλειστούς χώρους κατανοεί τους σχετικούς κινδύνους και είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο και εξοπλισμένο για τον έλεγχό τους.

Contents
Με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας των πληρωμάτων που έχουν πρόσβαση σε κλειστούς χώρους πλοίων και πλωτών εγκαταστάσεων, η Υπηρεσία Ναυτικής Ασφάλειας της Κίνας ξεκίνησε επιθεωρήσεις από τις 15 Ιανουαρίου και μέχρι τις 14 Οκτωβρίου 2025.Πλήρης ενημέρωσηΑρχεία περιστατικών

Κατά τη διάρκεια της περιόδου των ελέγχων, οι αξιωματικοί του κινεζικού λιμενικού θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα ευαισθητοποίησης κινδύνου, άδειας εργασίας σε χώρους επικινδυνότητας, αν το πλοίο διαθέτει ειδικές σημάνσεις για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης άδειας εισόδου, αλλά κι αν ο εξοπλισμός είναι καλά συντηρημένος και έχουν εξοικειωθεί με αυτόν τα πληρώματα για τη διάσωση σε κλειστούς χώρους.

Πλήρης ενημέρωση

Η εταιρεία Gard, η οποία δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο στον τομέα των θαλάσσιων ασφαλίσεων, αναφέρει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης των πλοίων πρέπει να διασφαλίζουν ότι το πλήρωμά τους έχει ενημερωθεί πλήρως σχετικά και ότι το σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας του πλοίου τηρεί αυστηρά τις σχετικές κατευθυντήριες γραμμές.

Τα πληρώματα θα πρέπει επίσης να διεξάγουν εσωτερικούς ελέγχους με βάση τον προβλεπόμενο κατάλογο.

Η εταιρεία ναυτασφάλισης επισημαίνει επίσης ότι υπάρχουν ορισμένα επαναλαμβανόμενα ατυχήματα που συμβαίνουν με τον ίδιο τρόπο και στις ίδιες τοποθεσίες σε κλειστούς χώρους σε όλους τους τύπους πλοίων και αφορούν άτομα όλων των βαθμίδων.

Μάλιστα, αναφέρει ότι τα αίτιά τους δεν είναι πάντοτε εμφανή, καθώς ένας αριθμός επιχειρησιακών, εμπορικών, τεχνικών και εκπαιδευτικών παραγόντων μπορεί να επηρεάσει αυτού του είδους τα ατυχήματα.

Όπως αναφέρει η Gard, τα ατυχήματα σε κλειστούς χώρους στα πλοία έχουν ως βασική αιτία συχνά τη μη τήρηση των καθιερωμένων διαδικασιών – είτε λόγω ανεπαρκούς γνώσης είτε λόγω αδιαφορίας για την ανάγκη λήψης μέτρων ασφαλείας.

Αναφέροντας ένα σχετικό παράδειγμα επισημαίνει την ιστορία ενός πρώην επιθεωρητή της Gard που εισήλθε σε έναν κενό χώρο πάνω σε μια φορτηγίδα, χωρίς να ελέγξει πρώτα την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του χώρου – ένα λάθος που θα μπορούσε εύκολα να του στοιχίσει τη ζωή.

Η ιστορία του χρησιμεύει ως μια πραγματική υπενθύμιση ότι κάθε κλειστός χώρος είναι δυνητικά απειλητικός για τη ζωή, πως πρέπει να λαμβάνεται κάθε προφύλαξη τόσο πριν από την είσοδο όσο και κατά την παραμονή σε έναν κλειστό χώρο και ότι ακόμη και οι εκπαιδευμένοι επαγγελματίες κάνουν λάθη.

Αρχεία περιστατικών

Η InterManager, η διεθνής εμπορική ένωση για τον τομέα της διαχείρισης πλοίων και πληρωμάτων, τηρεί αρχεία αυτών των περιστατικών για λογαριασμό της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας, τα οποία μοιράζεται με τις ρυθμιστικές αρχές στο πλαίσιο του ρόλου της ως μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ), μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

Οι στατιστικές αυτές αποκαλύπτουν ότι από το 1996 μέχρι σήμερα 310 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε κλειστούς χώρους – 224 ναυτικοί και 86 στελέχη της ξηράς σε 197 ατυχήματα.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα ΑΙΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ: Tο γλέντησαν με την ψυχή τους μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Επόμενο θέμα Ελευσίνα: Έγκριση χρηματοδότησης για καθαρισμό SLOPS στον όρμο Βλύχα
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εμανουέλ Γκριμάλντι: Συναίνεσε τελικά και δέχθηκε τη μείωση των λιμενικών τελών

Κατά τη σημερινή συνάντηση του εφοπλιστή Εμανουέλε Γκριμάλντι με τον…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο ρόλος της ηγεσίας τη Ναυτιλία

Με τίτλο «Ηγεσία και Διοικητικές Δεξιότητες στη Ναυτιλία», διοργανώθηκε από…

8 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Νέο πλοίο Ultramax για την DryDel

Η DryDel Shipping συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου…

2 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»

«Για μας θα γράψουν άλλοι», σημείωνε ο Σοστακόβιτς, «και θα πουν…

11 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?