PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Πειραιάς: Σε κρίσιμη κατάσταση παραμένει η 72χρονη που την παρέσυρε λεωφορείο – Υπέστη ακρωτηριασμό στο πόδι

    Πειραιάς: Λεωφορείο παρέσυρε και τραυμάτισε 72χρονη -Νοσηλεύεται διασωληνωμένη

    Ο Δήμος Πειραιά επενδύει στο μέλλον των παιδιών του

    Δ. Κερατσινίου – Δραπετσώνας: Έναρξη λειτουργίας Σαββάτου και ΑQUA FITNESS στο Δημοτικό Κολυμβητήριο

    Δήμος Πειραιά: Σε εξέλιξη αιτήσεις για 120 προσλήψεις

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Η νέα εποχή του Marketing: Η επανάσταση των διαφημιστικών εμπειριών μέσω AR/VR
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Η νέα εποχή του Marketing: Η επανάσταση των διαφημιστικών εμπειριών μέσω AR/VR

Ενημερώθηκε 23 Φεβρουαρίου, 2025 11:06 πμ
3 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Η Εικονική (VR) και η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) έχουν κατακλύσει τα τελευταία χρόνια τον κόσμο της τεχνολογίας και του marketing, προσφέροντας νέες δυνατότητες για την ενίσχυση της εμπειρίας του καταναλωτή και την εξέλιξη των διαφημιστικών καμπανιών.

Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν όλο και πιο καινοτόμες και διαδραστικές εμπειρίες, τα brands αναζητούν τρόπους για να εκμεταλλευτούν αυτές τις τεχνολογίες, ώστε να ενισχύσουν τη σύνδεση τους με το κοινό τους.

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) συνδυάζει τον πραγματικό κόσμο με ψηφιακές πληροφορίες, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με στοιχεία που δεν υπάρχουν φυσικά γύρω τους. Μέσω smartphones ή ειδικών γυαλιών AR, οι καταναλωτές μπορούν να δουν διαφημιστικά μηνύματα, προϊόντα ή υπηρεσίες που αναδύονται από τον περιβάλλοντα χώρο τους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δυνατότητα να δοκιμάσουν ένα προϊόν – όπως ρούχα ή έπιπλα – στον χώρο τους, πριν το αγοράσουν, χωρίς να χρειάζεται να το δουν φυσικά.

Από την άλλη, η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δημιουργεί έναν τελείως ψηφιακό κόσμο, όπου οι χρήστες είναι αποκομμένοι από το φυσικό περιβάλλον τους και μπορούν να ζήσουν πλήρως εμβυθισμένες εμπειρίες. Οι διαφημιστές έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν εντελώς νέες, συναρπαστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να “βιώσουν” ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, μέσα από μια διαδραστική εμπειρία. Για παράδειγμα, μια εταιρεία ταξιδιών μπορεί να προσφέρει στους χρήστες μια εικονική περιήγηση σε έναν προορισμό, δημιουργώντας μια εμπειρία που ενισχύει την επιθυμία για αγορά.

Η χρήση αυτών των τεχνολογιών προσφέρει επίσης στους διαφημιστές τη δυνατότητα να συλλέξουν δεδομένα με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια. Οι καταναλωτές που αλληλεπιδρούν με διαφημιστικά μηνύματα σε AR/VR περιβάλλοντα παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την προτίμησή τους, την αλληλεπίδραση τους με τα προϊόντα και τις αντιδράσεις τους σε συγκεκριμένα ερεθίσματα. Κάτι αντίστοιχο με ότι συμβαίνει και στα Social Media. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των καμπανιών και την εξατομίκευση των μηνυμάτων.

Συνολικά, οι τεχνολογίες AR και VR επαναστατούν στον τομέα του marketing, προσφέροντας νέες δυνατότητες για τη δημιουργία εμβυθιστικών, διαδραστικών εμπειριών, που προσεγγίζουν τον καταναλωτή με τρόπους που μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν μη εφικτοί. Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και πιο μοναδικές και ενδιαφέρουσες εμπειρίες, τα brands που ενσωματώνουν αυτές τις τεχνολογίες στις στρατηγικές τους, βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση για να διακριθούν και να κερδίσουν την προτίμηση του κοινού τους.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Ημέρα κρίσης για Γερμανία και Ευρώπη
Επόμενο θέμα Καιρός: Παραμένει το ψύχος παρά τη μικρή άνοδο της θερμοκρασίας – Έρχεται βροχερή εβδομάδα
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Evalend Shipping (Κρίτων Λεντούδης): Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία και έφτασε τα 32 υπό ναυπήγηση, αξίας 3,3 δισ. δολάρια

Η ναυτιλιακή εταιρεία Evalend Shipping, του Κρίτωνα Λεντούδη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές…

2 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

Η θεμελίωσή του Riviera Tower ολοκληρώθηκε τον περασμένο Οκτώβριο και…

6 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

My market: Μείωση της παραγωγής φυλλαδίων κατά 46% το 2024

Στην δραστική μείωση της παραγωγής φυλλαδίων για το 2024 κατά…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

TEN (Νίκος Τσάκος): Μέρισμα 0,578125 δολάρια για τις προνομιούχες μετοχές

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία TEN Ltd. του Νίκου Π. Τσάκου, γνωστοποίησε…

1 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?