PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Το Street Party Επιστρέφει στον Πειραιά!

    Σύλληψη Τεσσάρων Ατόμων για Υπόθεση Ναρκωτικών σε Πειραιά και Αθήνα

    Κικίλιας: «Η αλιεία είναι δικαίωμα που πρέπει να προστατεύεται»

    Πειραιάς: Αύριο η υποδοχή της Παναγίας Τρικορφιώτισσας και των λειψάνων των Αγίων Σεραφείμ του Σάρωφ και Λουκά του Ιατρού

    Την τριήρη «Ολυμπιάς» επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Η νέα εποχή του Marketing: Η επανάσταση των διαφημιστικών εμπειριών μέσω AR/VR
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Η νέα εποχή του Marketing: Η επανάσταση των διαφημιστικών εμπειριών μέσω AR/VR

Ενημερώθηκε 23 Φεβρουαρίου, 2025 11:06 πμ
3 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Η Εικονική (VR) και η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) έχουν κατακλύσει τα τελευταία χρόνια τον κόσμο της τεχνολογίας και του marketing, προσφέροντας νέες δυνατότητες για την ενίσχυση της εμπειρίας του καταναλωτή και την εξέλιξη των διαφημιστικών καμπανιών.

Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν όλο και πιο καινοτόμες και διαδραστικές εμπειρίες, τα brands αναζητούν τρόπους για να εκμεταλλευτούν αυτές τις τεχνολογίες, ώστε να ενισχύσουν τη σύνδεση τους με το κοινό τους.

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) συνδυάζει τον πραγματικό κόσμο με ψηφιακές πληροφορίες, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με στοιχεία που δεν υπάρχουν φυσικά γύρω τους. Μέσω smartphones ή ειδικών γυαλιών AR, οι καταναλωτές μπορούν να δουν διαφημιστικά μηνύματα, προϊόντα ή υπηρεσίες που αναδύονται από τον περιβάλλοντα χώρο τους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δυνατότητα να δοκιμάσουν ένα προϊόν – όπως ρούχα ή έπιπλα – στον χώρο τους, πριν το αγοράσουν, χωρίς να χρειάζεται να το δουν φυσικά.

Από την άλλη, η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δημιουργεί έναν τελείως ψηφιακό κόσμο, όπου οι χρήστες είναι αποκομμένοι από το φυσικό περιβάλλον τους και μπορούν να ζήσουν πλήρως εμβυθισμένες εμπειρίες. Οι διαφημιστές έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν εντελώς νέες, συναρπαστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να “βιώσουν” ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, μέσα από μια διαδραστική εμπειρία. Για παράδειγμα, μια εταιρεία ταξιδιών μπορεί να προσφέρει στους χρήστες μια εικονική περιήγηση σε έναν προορισμό, δημιουργώντας μια εμπειρία που ενισχύει την επιθυμία για αγορά.

Η χρήση αυτών των τεχνολογιών προσφέρει επίσης στους διαφημιστές τη δυνατότητα να συλλέξουν δεδομένα με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια. Οι καταναλωτές που αλληλεπιδρούν με διαφημιστικά μηνύματα σε AR/VR περιβάλλοντα παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την προτίμησή τους, την αλληλεπίδραση τους με τα προϊόντα και τις αντιδράσεις τους σε συγκεκριμένα ερεθίσματα. Κάτι αντίστοιχο με ότι συμβαίνει και στα Social Media. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των καμπανιών και την εξατομίκευση των μηνυμάτων.

Συνολικά, οι τεχνολογίες AR και VR επαναστατούν στον τομέα του marketing, προσφέροντας νέες δυνατότητες για τη δημιουργία εμβυθιστικών, διαδραστικών εμπειριών, που προσεγγίζουν τον καταναλωτή με τρόπους που μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν μη εφικτοί. Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και πιο μοναδικές και ενδιαφέρουσες εμπειρίες, τα brands που ενσωματώνουν αυτές τις τεχνολογίες στις στρατηγικές τους, βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση για να διακριθούν και να κερδίσουν την προτίμηση του κοινού τους.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Ημέρα κρίσης για Γερμανία και Ευρώπη
Επόμενο θέμα Καιρός: Παραμένει το ψύχος παρά τη μικρή άνοδο της θερμοκρασίας – Έρχεται βροχερή εβδομάδα
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Ά. Γεωργιάδης – ΠΕΦ: Τη Δευτέρα τα σημειώματα για το clawback στις φαρμακευτικές, ο μεγάλος στόχος για το 2025 και το 3ετές μνημόνιο

Τη Δευτέρα θα αρχίσουν να φθάνουν τα σημειώματα για το…

6 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Συνεχιζόμενες προκλήσεις και ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό: Συνέντευξη Γιάννη Χατζή

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γιάννης Χατζής, σε…

4 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

ΓΣΕΒΕΕ: «Η ενεργειακή κρίση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με περιστασιακά βοηθήματα και συμβολικές επιδοτήσεις»

Να υιοθετήσει «τολμηρές πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας» καλεί…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Στα «χέρια» της ΙΟΝ επέστρεψε η παραγωγή πραλίνας

Επέστρεψε η παραγωγή πραλίνας στην ΙΟΝ έναντι 10 εκατ. ευρώ.…

2 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?