Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες αναβάθμισης στο κεντρικό επιβατικό λιμάνι του Πειραιά, ενόψει του καλοκαιριού και της αυξημένης επιβατικής κίνησης που αναμένεται τους επόμενους μήνες.
Πρόκειται για ένα σχέδιο άμεσων παρεμβάσεων, που εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο των επενδύσεων της ΟΛΠ Α.Ε. τα τελευταία χρόνια, με βασικό στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και την αναβάθμιση της εμπειρίας για τους επιβάτες.
Το λιμάνι του Πειραιά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, εξυπηρετεί περίπου 20 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως. Είναι σήμερα το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης και ένα από τα μεγαλύτερα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κατά τους θερινούς μήνες, η κίνηση στο λιμάνι αυξάνεται σημαντικά. Αυτό καθιστά απαραίτητη τη συνεχή ενίσχυση των υποδομών και των υπηρεσιών, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ΟΛΠ Α.Ε. να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επιβατικού κοινού.
Μεταξύ των παρεμβάσεων που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη είναι η ανακαίνιση των σταθμών επιβατών, η εγκατάσταση στεγασμένων χώρων αναμονής, κλιματιστικών συστημάτων, νέων καθισμάτων, πρασίνου και η βελτίωση της σήμανσης στους χώρους του λιμανιού.
Προγραμματίζεται επίσης η δημιουργία περισσότερων χώρων στάθμευσης για αυτοκίνητα και φορτηγά, η ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας, η παροχή δωρεάν δροσερού νερού, η εγκατάσταση χημικών τουαλετών και η εφαρμογή ενός συστήματος καθαριότητας και ανακύκλωσης.
Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στην προσβασιμότητα, με ανανέωση της οριζόντιας σήμανσης και ειδική μέριμνα για τις ράμπες και τις διευκολύνσεις των ατόμων με αναπηρία.
Όλες αυτές οι δράσεις αποσκοπούν στη βελτίωση της καθημερινής λειτουργίας του λιμανιού και την ενίσχυση του ρόλου του ως βασικής πύλης προς τα ελληνικά νησιά και σημαντικού κόμβου τουριστικής σύνδεσης.
Η ΟΛΠ Α.Ε. υπογραμμίζει ότι προτεραιότητα έχει η ασφάλεια, η εύκολη πρόσβαση και η ποιοτική εξυπηρέτηση των επιβατών, σε πλήρη συμφωνία με τους στόχους της Πολιτείας και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για ένα σύγχρονο και λειτουργικό λιμάνι.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, «οι αναβαθμίσεις αυτές αποτελούν μέρος μιας οργανωμένης στρατηγικής προετοιμασίας, που εφαρμόζεται κάθε χρόνο, ώστε το λιμάνι να είναι απόλυτα έτοιμο για την περίοδο αιχμής. Καθώς πλησιάζουμε στην “καρδιά” του καλοκαιριού, κύριος στόχος μας είναι να υποδεχθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους χιλιάδες επιβάτες που επιλέγουν το λιμάνι του Πειραιά, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια, την εξυπηρέτηση και τον σεβασμό στον άνθρωπο».