Η Pyxis Tankers, υπό τη διοίκηση του Βαλέντιου Βαλεντή, ανακοίνωσε καθαρά έσοδα ύψους 9,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2025. Τα έσοδα από το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) διαμορφώθηκαν στα 8,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 17,4% ή 1,8 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Τα καθαρά κέρδη που αποδόθηκαν στους κοινούς μετόχους έφτασαν τα 0,8 εκατομμύρια δολάρια, με τα κέρδη ανά μετοχή να ανέρχονται σε 0,07 δολάρια, σε αντίθεση με τα 0,33 δολάρια ανά μετοχή που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για την περίοδο ανήλθε στα 3,5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Βαλέντιος Βαλεντής, δήλωσε πως, παρά τη μείωση των ναύλων λόγω της γενικότερης επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας, η αγορά άρχισε να παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης χάρη σε εποχικούς παράγοντες και την ανθεκτικότητα του εμπορίου.
Τα δεξαμενόπλοια MR της εταιρείας πέτυχαν μέσο ημερήσιο ναύλο TCE ύψους 23.593 δολαρίων, αυξημένο κατά περίπου 7% συγκριτικά με το τέταρτο τρίμηνο του 2024, αλλά χαμηλότερο κατά 26% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Από τις 20 Μαΐου 2025, τα πλοία αυτά απασχολούνταν με μέσο εκτιμώμενο TCE 21.600 δολάρια την ημέρα, με το 100% των διαθέσιμων ημερών να έχει ήδη κρατηθεί για το δεύτερο τρίμηνο.
Ο στόλος δεξαμενόπλοιων αποτελείται από τρία σύγχρονα, περιβαλλοντικά αποδοτικά MR που απασχολούνται κυρίως σε βραχυχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Όσον αφορά την αγορά ξηρού φορτίου, οι συνθήκες παρέμειναν σχετικά αδύναμες λόγω μειωμένης ζήτησης και της συνεχιζόμενης επιβράδυνσης στην Κίνα. Παρ’ όλα αυτά, τα τρία μεσαίου μεγέθους φορτηγά πλοία της Pyxis πέτυχαν μέσο ημερήσιο TCE ύψους 13.013 δολαρίων, βελτιωμένο κατά 12% συγκριτικά με το τελευταίο τρίμηνο του 2024.
Μέχρι τις 20 Μαΐου 2025, τα bulkers της εταιρείας απασχολούνταν με μέσο εκτιμώμενο TCE 12.300 δολάρια την ημέρα, με το 62% των διαθέσιμων ημερών να έχει ήδη κλειστεί για το δεύτερο τρίμηνο. Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και εντός προϋπολογισμού οι δεύτερες ειδικές επιθεωρήσεις για τα δύο πλοία τύπου Kamsarmax.
Όλα τα bulk carriers της εταιρείας βρίσκονται σήμερα σε βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις, σε ένα περιβάλλον που σταδιακά δείχνει να σταθεροποιείται.