Η Focus Bari παρουσιάζει στην Ελλάδα το ReputationERA, ένα καινοτόμο εργαλείο που παρέχει μία ολοκληρωμένη, 360° προσέγγιση για τη μέτρηση και διαχείριση της εταιρικής φήμης. Το ReputationERA είναι μια ερευνητική μέθοδος που βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη φήμη τους ως στρατηγικό πλεονέκτημα, ανταγωνιζόμενες σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Σημασία της μέτρησης της φήμης
Η φήμη μιας επιχείρησης επηρεάζει σημαντικά όλες τις πλευρές της δραστηριότητάς της: από τις σχέσεις με τους πελάτες και επενδυτές, μέχρι τη συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού και τη διαχείριση κρίσεων. Μέσω του ReputationERA, οι επιχειρήσεις μπορούν να μετατρέψουν την εντύπωση που αφήνουν στους stakeholders (όπως πελάτες, εργαζόμενοι, επενδυτές και συνεργάτες) σε μετρήσιμα και διαχειρίσιμα δεδομένα, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση της απόδοσης και της αξιοπιστίας τους στην αγορά.
Πώς λειτουργεί το ReputationERA
Το εργαλείο εφαρμόζεται σε τρία βασικά στάδια:
- Διαμόρφωση Οράματος & Στρατηγικής: Καθορισμός της τρέχουσας κατάστασης και του επιθυμητού αποτελέσματος.
- Ανάλυση Stakeholders: Κατανόηση των αντιλήψεων και του επιπέδου εμπιστοσύνης από όλες τις ομάδες ενδιαφερομένων.
- Reputation Roadmap: Στρατηγικός σχεδιασμός και συνεχής παρακολούθηση μέσω ενός και μόνο δείκτη ανά ομάδα ενδιαφερομένων.
Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας καθαρής εικόνας για τη συνολική αντίληψη της φήμης της επιχείρησης, η διαμόρφωση προτεραιοτήτων, και η μέτρηση της επιτυχίας στις σχέσεις με τους stakeholders.
Παρουσίαση και στρατηγική σημασία
Το ReputationERA παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση με ομιλητές από την Focus Bari, την Reputation Research & Consultancy, καθώς και από σημαντικούς φορείς της αγοράς. Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφέρθηκε στη σημασία της σωστής διαχείρισης των δεδομένων και πώς αυτή συνδέεται με τη στρατηγική ανάπτυξης επιχειρήσεων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari, επισήμανε ότι στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η φήμη έχει πλέον εξελιχθεί σε έναν θεμελιώδη παράγοντα στρατηγικής αξίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ενώ η Βαλέρια Τσάμη, Vice President – Executive Director, τόνισε την ανάγκη για αξιόπιστη και διαχρονική παρακολούθηση της εταιρικής φήμης, κάτι που το ReputationERA καλύπτει πλήρως.
Το ReputationERA έχει ήδη εφαρμοστεί σε περισσότερα από 500 έργα και 200 εταιρείες, και έχει τιμηθεί με 10 βραβεία Owl στην Τουρκία, ενώ έχει παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια όπως το ESOMAR.