Σε ένα περιβάλλον διεθνούς μεταβλητότητας, η JTI επιλέγει στρατηγική συνέπεια και ανθεκτικότητα, επενδύοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην υπεύθυνη επιχειρηματική παρουσία. Ως διεθνής εταιρεία με ιαπωνική κουλτούρα και παγκόσμιο αποτύπωμα, η JTI τοποθετεί στο κέντρο της δράσης της τον άνθρωπο, τους καταναλωτές και την κοινωνία.
Στην Ελλάδα, η στρατηγική της JTI στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
- Παραγωγική Αριστεία: Μετά την εξαγορά του εργοστασίου ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη (επένδυση $40 εκατ.), η JTI το μετέτρεψε σε πρότυπη μονάδα του παγκόσμιου παραγωγικού της δικτύου.
- Πράσινος Μετασχηματισμός: Το εργοστάσιο πέτυχε εντυπωσιακές μειώσεις στην κατανάλωση ενέργειας (66%), στο νερό (84%), στα απόβλητα (62%) και στις εκπομπές αερίων (88%).
- Επένδυση στους Ανθρώπους: Με διακρίσεις ως Top Employer για 13 συναπτά έτη, η JTI προάγει ένα περιβάλλον ίσων ευκαιριών, συνεχή επιμόρφωση και σύγχρονα προγράμματα παροχών.
- Καινοτομία και Προϊόντα Μειωμένου Κινδύνου: Με επένδυση 3 δισ. γεν έως το 2027, η JTI εισήγαγε το Ploom στην Ελλάδα ως μία από τις πρώτες αγορές του κόσμου.
Κοινωνική και Θεσμική Συνεισφορά: Η JTI είναι ενεργός εταίρος της Πολιτείας και των τοπικών κοινωνιών, συμμετέχοντας σε δράσεις όπως η ενημερωτική καμπάνια κατά του παράνομου εμπορίου καπνικών με την ΑΑΔΕ και η σημαντική δωρεά για την πυροπροστασία του δάσους Ξάνθης.
Οικονομικός Διευθυντής της JTI Ελλάδας, Χαράλαμπος Θαμνίδης, παρουσίασε αυτές τις πρωτοβουλίες στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για ένα βιώσιμο και υπεύθυνο μέλλον.