PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Πειραιάς: Λεωφορείο παρέσυρε και τραυμάτισε 72χρονη -Νοσηλεύεται διασωληνωμένη

    Ο Δήμος Πειραιά επενδύει στο μέλλον των παιδιών του

    Δ. Κερατσινίου – Δραπετσώνας: Έναρξη λειτουργίας Σαββάτου και ΑQUA FITNESS στο Δημοτικό Κολυμβητήριο

    Δήμος Πειραιά: Σε εξέλιξη αιτήσεις για 120 προσλήψεις

    Καλλιθέα: 50χρονος σε αμόκ χτυπούσε αυτοκίνητα, επιτέθηκε σε αστυνομικούς

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Με ανεβασμένα στάνταρ η ρότα για σκραπ
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Με ανεβασμένα στάνταρ η ρότα για σκραπ

Ενημερώθηκε 16 Φεβρουαρίου, 2025 3:13 μμ
4 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Οι πλοιοκτήτες που επιθυμούν να διαλύσουν φέτος παλαιότερα πλοία θα πρέπει να συμμορφωθούν με αυστηρότερους ρυθμιστικούς ελέγχους και απαιτήσεις επιθεώρησης, σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ που τίθεται σε ισχύ στις 26 Ιουνίου 2025.

Από την ημερομηνία αυτή, ένα πλοίο που φέρει σημαία κράτους που έχει επικυρώσει τη σύμβαση μπορεί να ανακυκλώνεται μόνο σε εγκατάσταση ανακύκλωσης πλοίων που έχει εγκριθεί από τις εθνικές αρχές της χώρας, όπως αναφέρεται στους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και τονίζεται στο νέο έγγραφο καθοδήγησης του νορβηγικού νηογνώμονα DNV «Ασφαλής και πράσινη ανακύκλωση για πλοιοκτήτες».

Στο σχετικό έγγραφο αναφέρεται ότι η Διεθνής Σύμβαση (ΗCK) για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή ανακύκλωση των πλοίων αποτελεί ένα «μεγάλο» βήμα προς την κατεύθυνση ασφαλέστερων και πιο βιώσιμων ναυτιλιακών πρακτικών, ιδιαίτερα με το γεγονός ότι χιλιάδες πλοία έχει προγραμματιστεί να ανακυκλωθούν μέχρι το 2032. Η Διεθνής Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ (HKC) είναι παγκόσμιοι κανονισμοί που εκπονήθηκαν από τον ΙΜΟ. Τα πλοία με σημαία Ε.Ε. μπορούν να ανακυκλωθούν μόνο σε εγκαταστάσεις εγκεκριμένες από την Ε.Ε. που εντάσσονται στον λεγόμενο Ευρωπαϊκό Κατάλογο, που τηρείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ο Ευρωπαϊκός Κατάλογος καταρτίστηκε για πρώτη φορά στις 19 Δεκεμβρίου 2016 και συνήθως επικαιροποιείται δύο φορές τον χρόνο. Επί του παρόντος περιλαμβάνει εγκαταστάσεις που βρίσκονται στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Τουρκία και στις ΗΠΑ. Οι υποχρεώσεις

Όταν ο πλοιοκτήτης αποφασίζει να ανακυκλώσει το πλοίο, αυτό θα πρέπει να προετοιμαστεί πριν από την αποσυναρμολόγηση. Η διαδικασία περιλαμβάνει την αφαίρεση των καταλοίπων φορτίου, του εναπομείναντος μαζούτ και των αποβλήτων που παράγονται από το πλοίο, καθώς και την παροχή πιστοποιητικού απογραφής επικίνδυνων υλικών (IHM), που αποτελεί ένα κρίσιμο έγγραφο για τη συμμόρφωση των πλοίων με τον κανονισμό της Ε.Ε. για την ανακύκλωση πλοίων (EU SRR) και τη διεθνή σύμβαση του Χονγκ Κονγκ (ΗKC). Εάν το πλοίο είναι δεξαμενόπλοιο, οι δεξαμενές φορτίου και το/τα αντλιοστάσιο/α πρέπει να βρίσκονται σε κατάσταση που να είναι έτοιμη για την πιστοποίηση της ασφάλειας κατά την είσοδο, για ασφαλή θερμή εργασία πριν από την άφιξη στον ανακυκλωτή πλοίων.

Το DASR (έγγραφο εξουσιοδότησης ανακύκλωσης πλοίων) θα πρέπει να εκδίδεται από την αρμόδια αρχή της χώρας για το πλοίο που πρόκειται να ανακυκλωθεί και να βασίζεται σε επιθεωρήσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του MEPC. Επίσης πλοία που πλέουν υπό σημαία που δεν έχει επικυρώσει τη διεθνή σύμβαση ορθής ανακύκλωσης HKC πρέπει να διαθέτουν δήλωση ετοιμότητας πριν από την ανακύκλωση σε εγκατάσταση μέρους της σύμβασης.

Ο κανονισμός της Ε.Ε. για την ανακύκλωση πλοίων (ΕΕ SRR) ισχύει για τα πλοία και τις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης πλοίων κρατών-μελών της Ε.Ε. (συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας και της Ισλανδίας), αλλά και εγκαταστάσεις σε τρίτες χώρες που έχουν υποβάλει αίτηση για να συμπεριληφθούν στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο. Αυστηρότεροι ρυθμιστικοί έλεγχοι και απαιτήσεις επιθεώρησης τίθενται σε ισχύ στις 26 Ιουνίου SHUTTERSTOCK Τα πλοία με σημαία Ε.Ε. μπορούν να ανακυκλωθούν μόνο σε εγκαταστάσεις εγκεκριμένες από την Ε.Ε. και εντάσσονται στον λεγόμενο Ευρωπαϊκό Κατάλογο που τηρείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Quality & Reliability: Στρατηγική επέκταση στον τομέα του ψηφιακού τραπεζικού μετασχηματισμού
Επόμενο θέμα Γιώργος Προκοπίου: Ο “Πρωταθλητής” με τα περισσότερα πλοία και ακίνητα
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελληνικές εταιρείες στο πλευρό της Ουκρανίας για τη θαλάσσια ανασυγκρότηση

Σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες για ελληνικές επιχειρήσεις προκύπτουν στο πλαίσιο της…

2 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυτιλία: Έντονο ενδιαφέρον για δρομολόγια μέσω του Αρκτικού Κύκλου

Το έντονο ενδιαφέρον ναυτιλιακών χωρών συγκεντρώνουν πλέον οι θαλάσσιοι διάδρομοι…

4 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στους Έλληνες πλοιοκτήτες τα σκήπτρα της παγκόσμιας ναυτιλίας

Σε μια περίοδο έντονων γεωπολιτικών ζυμώσεων και ραγδαίων εμπορικών μεταβολών,…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αβεβαιότητα στην Παγκόσμια Αγορά Δεξαμενόπλοιων λόγω Κυρώσεων

Η παγκόσμια αγορά δεξαμενόπλοιων βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μια…

3 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?