Η αμαξοστοιχία IC53, που αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα, παρουσίασε καθυστέρηση 93 λεπτών λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε την ώρα της αναχώρησης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, «η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για συνεργασία με τον διαχειριστή υποδομής, από την πλευρά του οποίου σημειώθηκε καθυστέρηση στις κινήσεις αλλαγής του τροχαίου υλικού». Το προσωπικό της εταιρείας έδωσε προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 148 επιβατών, προσφέροντας νερά και σνακ κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Οι επιβάτες της IC53 μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, που φτάνει στο 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Η Hellenic Train ενημερώνει για τους τρόπους αποζημίωσης:
Για εισιτήρια πληρωμένα με μετρητά:
Αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
Για εισιτήρια πληρωμένα με κάρτα:
- Οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν εκδοτήριο σταθμού για την αποζημίωση.
- Εναλλακτικά, μπορούν να στείλουν γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων της εταιρείας, επισυνάπτοντας το PDF ή φωτογραφία του εισιτηρίου. Η αποζημίωση θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.