Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε την αλλαγή της εμπορικής του ονομασίας σε «Cosmote Telekom», εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή με το brand «T» να κυριαρχεί στο λογότυπο και το χαρακτηριστικό κόκκινο – μοβ χρώμα της Deutsche Telekom (magenta) να ενσωματώνεται στην εικόνα του. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πιο στενή σύνδεση του ΟΤΕ με τον βασικό του μέτοχο, τη Deutsche Telekom, και αποτελεί το αποτέλεσμα δύο χρόνων στρατηγικής έρευνας και μελέτης.
Η απόφαση για τη μετάβαση αυτή είναι σταδιακή, με το γνωστό και ισχυρό brand «Cosmote» να παραμένει για την ώρα στην εμπορική ονομασία, ενώ η πλήρης αφαίρεσή του πιθανόν να πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερο στάδιο, αφού εξεταστούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών.
Η Deutsche Telekom, που εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ το 2008 και κατέχει σήμερα ποσοστό 53,4%, βλέπει σημαντική συνεισφορά από τον Όμιλο ΟΤΕ στις διεθνείς οικονομικές της επιδόσεις, κατατάσσοντας τον ΟΤΕ στην τρίτη θέση μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία. Η ενσωμάτωσή του στο παγκόσμιο οικοσύστημα της Telekom προσφέρει ισχυρές δυνατότητες ανάπτυξης και μεγαλύτερη ισχύ στις αγορές τηλεπικοινωνιών, προσφέροντας νέες δυνατότητες στους πελάτες του.
«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός ισχυρού παγκόσμιου ομίλου με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη. Αυτή η συνεργασία μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό και προσφέρει μοναδικές δυνατότητες και καινοτομίες για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ.
Με την ενοποίηση των δύο brands, το magenta, το χαρακτηριστικό χρώμα της Telekom, θα ενισχυθεί στην ελληνική αγορά και θα καταστεί πιο αναγνωρίσιμο στους καταναλωτές. Η Deutsche Telekom συνεχίζει να αποτελεί το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με αξία 85,3 δισ. δολάρια, και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, με ιδιαίτερη δυναμική στις ΗΠΑ μέσω της T-Mobile US.
Η νέα υπογραφή του Ομίλου ΟΤΕ, «Συνδέουμε τον κόσμο σου», ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο μήνυμα της Telekom «Connecting your world», με στόχο την προσφορά ισχυρών και αξιόπιστων συνδέσεων σε κάθε πελάτη, ανταγωνιζόμενος τα δεδομένα της ψηφιακής εποχής.