Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοίνωσε αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 21% για το α΄ τρίμηνο του 2025, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, έναντι 14,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η αξία των εξαγωγών αντιπροσωπεύει το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Η κατανομή των εσόδων ανά τομέα για το α΄ τρίμηνο 2025 έχει ως εξής:
- 28% προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό,
- 15% από τη ξενοδοχειακή αγορά,
- 42% από παραγωγές τρίτων και
- 15% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Η εταιρεία προβλέπει διψήφια ανάπτυξη για το σύνολο του 2025, με την ανάπτυξη των υφιστάμενων συνεργασιών και την έναρξη νέων, ενώ εκτιμάται ότι η επέκταση των πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων και η διείσδυση σε νέες κατηγορίες και αγορές θα ενισχύσουν την ανάπτυξή της.
Αναλυτικά, η επισκόπηση ανά τομέα δραστηριότητας:
- Επώνυμα προϊόντα: Η κατηγορία αυτή παρουσίασε ανάπτυξη 26%, κυρίως λόγω της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου σε νέες κατηγορίες, όπως η Οικιακή Φροντίδα, η οποία παρουσίασε αύξηση 91%.
- Ξενοδοχειακά προϊόντα: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34%, με αύξηση 37% στις πωλήσεις επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης και 48% στις εξαγωγές.
- Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Η κατηγορία σημείωσε ανάπτυξη 21%.
- Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Παρουσίασαν αύξηση 5%, κυρίως μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου.
Η Παπουτσάνης συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του brand και στη διεύρυνση των συνεργασιών της, με στόχο να ενισχύσει τη θέση της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.