Ο Σταμάτης Τσαντάνης είναι πραγματικά χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγχρονου εφοπλιστή που συνδυάζει παραδοσιακές πρακτικές (προσωπικές σχέσεις, άμεση επαφή) με σύγχρονη στρατηγική διαχείρισης στόλου και κεφαλαίων. Η προσέγγισή του στο «αγόρασε φθηνά, πούλησε ακριβά ή κράτα» φαίνεται να έχει αποδώσει, ειδικά με το capesize focus.
Ενδιαφέρουσα και η στάση του στο θέμα του ομολόγου στο Όσλο — δείχνει πειθαρχία και όχι… άγχος για μόχλευση απλώς για να υπάρχει.
Θες να δούμε πώς συγκρίνεται η στρατηγική του με άλλους παίκτες, π.χ. Safe Bulkers, Star Bulk ή Diana Shipping; Ή να δούμε δεδομένα για capesize values/ναύλους για το 2024 ώστε να καταλάβουμε γιατί αυτό το μέγεθος ήταν τόσο επιτυχημένο για τον ίδιο;