PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά ο Σταύρος Βοϊδονικόλας-Συγχαρητήρια Δημάρχου Πειραιά

    Κορυδαλλός: Συνελήφθησαν δύο άτομα για απόρριψη στερεών αποβλήτων

    Αυτοψία του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη σε σχολικές μονάδες

    Τραμ συγκρούστηκε με βαν στον Πειραιά

    Παραιτήθηκε, τον “παραίτησαν” ή σήμανε η αρχή του τέλους..;

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Στυλιανίδης: Επιλέγεται η πιο ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα τον χειμώνα
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στυλιανίδης: Επιλέγεται η πιο ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα τον χειμώνα

Ενημερώθηκε 26 Φεβρουαρίου, 2025 11:31 μμ
3 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

«Επιλέγεται ο πιο ορθολογικός τρόπος προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλα τα νησιά μας που χρειάζονται άγονες γραμμές ειδικά τους χειμερινούς μήνες», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης.

Απάντησε στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Έβρου της Ελληνικής Λύσης, Παράσχου Παπαδάκη, σχετικά με την επιδότηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, καθώς και άλλα ζητήματα που αφορούν στο νησί.

Ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι το νησί δεν είναι αποκομμένο, καθόσον συνδέεται με την Αλεξανδρούπολη, αλλά και με το Λαύριο, μέσω της εκτέλεσης πέντε δρομολογίων σε καθημερινή βάση, τα δύο εξ αυτών με διπλά δρομολόγια.

Επεσήμανε επίσης ότι κατά τους χειμερινούς μήνες ο συνδυασμός της μη πληθώρας πλοίων, της αυξανόμενης ακινησίας στην οποία μπαίνουν συχνά τα πλοία της ακτοπλοΐας αλλά και των νομικών προσφυγών που ασκούνται στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, οδήγησε σε μικρή παρέκκλιση από τον αρχικό σχεδιασμό και συνεπώς το υπουργείο να αναγκαστεί να βρει προσωρινές λύσεις, μέσω αναθέσεων, ώστε να διασφαλιστεί η διασυνδεσιμότητα των νησιών με την ηπειρωτική χώρα.

Έκανε, μάλιστα, γνωστό ότι η τελική απόφαση επί των προσφυγών βρίσκεται ήδη στο ΣτΕ, εκτιμώντας ότι, έως περίπου το τέλος Μαρτίου, θα διεξαχθεί ο σχετικός διαγωνισμός ώστε τα πέντε δρομολόγια της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη να επανέλθουν, κανονικά, στα επτά δρομολόγια την εβδομάδα.

Στη δευτερολογία του ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε πως για να δοθεί επιδότηση για οποιαδήποτε γραμμή, τους χειμερινούς μήνες, ελέγχεται η εμπορικότητα της γραμμής.

Ειδικότερα, για την απόφαση της μη επιδότησης κατά τη θερινή περίοδο – μεταξύ άλλων – και της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη, τόνισε ότι το υπουργείο, βάσει των δημοσιονομικών στοιχείων, κρίνει ότι το καλοκαίρι η γραμμή έχει μεγάλη εμπορική κίνηση, άρα δεν θεωρεί απαραίτητο να επιδοτείται, ώστε να περιοριστεί η σπατάλη δημοσίων πόρων.

Κλείνοντας, ο κ. Στυλιανίδης, παρουσίασε τη στρατηγική του υπουργείου με στόχο να λυθεί το θέμα των επιδότησης των άγονων γραμμών.

Αναφέρθηκε στο μεγαλύτερο στρατηγικό σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη για την πράσινη μετάβαση και την αύξηση της ασφάλειας της ακτοπλοΐας, μέσω της εξασφάλισης ευρωπαϊκών κονδυλίων, που ανέρχονται στα 500 εκατ. ευρώ, τα οποία συνδεόμενα με ιδιωτικά κεφάλαια μέσω της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), θα διαμορφώσουν ένα χαρτοφυλάκιο έως και 1 δισ. ευρώ.

Αυτό, όπως σημείωσε ο υπουργός, θα συμβάλει στην αγορά/ναυπήγηση νέων πλοίων, στην αναβάθμιση του γερασμένου στόλου και σε δωδεκαετείς συμβάσεις για τις άγονες γραμμές.

Την ίδια στιγμή, οι πλοιοκτήτες θα έχουν σταθερές συμβάσεις, διευκολύνοντας τη χρηματοδότηση και διασφαλίζοντας πιο αξιόπιστα δρομολόγια για όλες τις νησιωτικές περιοχές.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Κατέρρευσε μπαλκόνι διατηρητέου
Επόμενο θέμα Νικόλας Πατέρας (Contships): Σημαντικές συμφωνίες ναύλωσης και πωλήσεις πλοίων
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σύγκρουση στην Βόρεια Θάλασσα: Διαρροή της τοξικής ουσίας στην θάλασσα, λέει το BBC

Αγνοείται, τελικά ένα μέλος του πληρώματος του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων…

2 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»

«Για μας θα γράψουν άλλοι», σημείωνε ο Σοστακόβιτς, «και θα πουν…

11 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι ναυτικές σχολές παραμένουν «γκρίζες», χωρίς αναγνώριση πανεπιστημιακού επιπέδου

Όταν τα ναυτικά νησιά σταμάτησαν να παράγουν ναυτικούς Υπήρχε μια…

4 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο Παναμάς διέγραψε 107 πλοία που παραβίασαν τις κυρώσεις

Η Ναυτιλιακή Αρχή διέγραψε επίσημα 107 πλοία από το Νηολόγιο…

1 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?