PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Πειραιάς: Λεωφορείο παρέσυρε και τραυμάτισε 72χρονη -Νοσηλεύεται διασωληνωμένη

    Ο Δήμος Πειραιά επενδύει στο μέλλον των παιδιών του

    Δ. Κερατσινίου – Δραπετσώνας: Έναρξη λειτουργίας Σαββάτου και ΑQUA FITNESS στο Δημοτικό Κολυμβητήριο

    Δήμος Πειραιά: Σε εξέλιξη αιτήσεις για 120 προσλήψεις

    Καλλιθέα: 50χρονος σε αμόκ χτυπούσε αυτοκίνητα, επιτέθηκε σε αστυνομικούς

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Στυλιανίδης: Επιλέγεται η πιο ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα τον χειμώνα
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στυλιανίδης: Επιλέγεται η πιο ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα τον χειμώνα

Ενημερώθηκε 26 Φεβρουαρίου, 2025 11:31 μμ
3 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

«Επιλέγεται ο πιο ορθολογικός τρόπος προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλα τα νησιά μας που χρειάζονται άγονες γραμμές ειδικά τους χειμερινούς μήνες», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης.

Απάντησε στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Έβρου της Ελληνικής Λύσης, Παράσχου Παπαδάκη, σχετικά με την επιδότηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, καθώς και άλλα ζητήματα που αφορούν στο νησί.

Ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι το νησί δεν είναι αποκομμένο, καθόσον συνδέεται με την Αλεξανδρούπολη, αλλά και με το Λαύριο, μέσω της εκτέλεσης πέντε δρομολογίων σε καθημερινή βάση, τα δύο εξ αυτών με διπλά δρομολόγια.

Επεσήμανε επίσης ότι κατά τους χειμερινούς μήνες ο συνδυασμός της μη πληθώρας πλοίων, της αυξανόμενης ακινησίας στην οποία μπαίνουν συχνά τα πλοία της ακτοπλοΐας αλλά και των νομικών προσφυγών που ασκούνται στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, οδήγησε σε μικρή παρέκκλιση από τον αρχικό σχεδιασμό και συνεπώς το υπουργείο να αναγκαστεί να βρει προσωρινές λύσεις, μέσω αναθέσεων, ώστε να διασφαλιστεί η διασυνδεσιμότητα των νησιών με την ηπειρωτική χώρα.

Έκανε, μάλιστα, γνωστό ότι η τελική απόφαση επί των προσφυγών βρίσκεται ήδη στο ΣτΕ, εκτιμώντας ότι, έως περίπου το τέλος Μαρτίου, θα διεξαχθεί ο σχετικός διαγωνισμός ώστε τα πέντε δρομολόγια της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη να επανέλθουν, κανονικά, στα επτά δρομολόγια την εβδομάδα.

Στη δευτερολογία του ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε πως για να δοθεί επιδότηση για οποιαδήποτε γραμμή, τους χειμερινούς μήνες, ελέγχεται η εμπορικότητα της γραμμής.

Ειδικότερα, για την απόφαση της μη επιδότησης κατά τη θερινή περίοδο – μεταξύ άλλων – και της γραμμής Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη, τόνισε ότι το υπουργείο, βάσει των δημοσιονομικών στοιχείων, κρίνει ότι το καλοκαίρι η γραμμή έχει μεγάλη εμπορική κίνηση, άρα δεν θεωρεί απαραίτητο να επιδοτείται, ώστε να περιοριστεί η σπατάλη δημοσίων πόρων.

Κλείνοντας, ο κ. Στυλιανίδης, παρουσίασε τη στρατηγική του υπουργείου με στόχο να λυθεί το θέμα των επιδότησης των άγονων γραμμών.

Αναφέρθηκε στο μεγαλύτερο στρατηγικό σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη για την πράσινη μετάβαση και την αύξηση της ασφάλειας της ακτοπλοΐας, μέσω της εξασφάλισης ευρωπαϊκών κονδυλίων, που ανέρχονται στα 500 εκατ. ευρώ, τα οποία συνδεόμενα με ιδιωτικά κεφάλαια μέσω της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), θα διαμορφώσουν ένα χαρτοφυλάκιο έως και 1 δισ. ευρώ.

Αυτό, όπως σημείωσε ο υπουργός, θα συμβάλει στην αγορά/ναυπήγηση νέων πλοίων, στην αναβάθμιση του γερασμένου στόλου και σε δωδεκαετείς συμβάσεις για τις άγονες γραμμές.

Την ίδια στιγμή, οι πλοιοκτήτες θα έχουν σταθερές συμβάσεις, διευκολύνοντας τη χρηματοδότηση και διασφαλίζοντας πιο αξιόπιστα δρομολόγια για όλες τις νησιωτικές περιοχές.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Κατέρρευσε μπαλκόνι διατηρητέου
Επόμενο θέμα Νικόλας Πατέρας (Contships): Σημαντικές συμφωνίες ναύλωσης και πωλήσεις πλοίων
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Propeller Club Πειραιά στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας

Μια ιδιαίτερη εμπειρία είχαν τα μέλη του Propeller Club Πειραιά,…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: «Η ασφάλεια των επιβατών είναι αδιαπραγμάτευτη» – Εντατικοί έλεγχοι και αυστηρά πρόστιμα για την ασφάλεια στη φόρτωση πλοίων

Την παρέμβαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκάλεσε ανάρτηση πολίτη στα…

2 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Φεύγουν από την Ελευσίνα τα δύο από τα πέντε αγκυροβολημένα πλοία γεωτρήσεων

Σε απόσυρση θα οδηγηθούν τα δύο από τα πέντε πλοία…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Attica Group: Έρχεται το Placement – Επενδύσεις 155 εκατ. ευρώ το 2025

Μέχρι το τέλος Μαρτίου αναμένεται να κυκλοφορήσει το ενημερωτικό δελτίο…

10 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?