PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Ανοικτές σχολικές αυλές κάθε απόγευμα έως τις 31 Ιουλίου στον Δήμο Κορυδαλλού

    Το κρουαζιερόπλοιο “AROYA” για πρώτη φορά στο λιμάνι του Πειραιά 

    Πανηγυρίζουν οι τρεις Ιεροί Ναοί των Αγίων Αναργύρων στον Πειραιά

    Φωτιά στο παλαιό εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ στον Πειραιά

    Ανάρτηση Γιάννη Μώραλη για την παράδοση ειδών διατροφής στην Πυροσβεστική

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Ερωτηματικά για τις δρομολογήσεις στις άγονες γραμμές θέτουν στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράς
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ερωτηματικά για τις δρομολογήσεις στις άγονες γραμμές θέτουν στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράς

Ενημερώθηκε 10 Φεβρουαρίου, 2025 11:42 μμ
4 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Ερωτηματικά  θέτουν κύκλοι της ακτοπλοϊκής αγοράς σχετικά με τις δρομολογήσεις των άγονων γραμμών και τις απευθείας αναθέσεις δρομολογίων σε ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Ωστόσο πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας μιλώντας στη «Ν» ανέφεραν ότι τα πάντα γίνονται με νόμιμο τρόπο και έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο ενώ κανένα νησί δεν μπορεί να παραμείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση.Επισήμαναν επίσης ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια ενδιαφερόμενη εταιρεία να εκτελέσει το δρομολόγιο, ο νόμος δίνει το δικαίωμα για την κάλυψή του με απευθείας ανάθεση.

Contents
Ερωτηματικά  θέτουν κύκλοι της ακτοπλοϊκής αγοράς σχετικά με τις δρομολογήσεις των άγονων γραμμών και τις απευθείας αναθέσεις δρομολογίων σε ακτοπλοϊκές εταιρείες.Τι αναφέρουν στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράςΤι τονίζουν πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας

Τι αναφέρουν στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράς

Στελέχη της ακτοπλοϊας ανέφεραν στη «Ν» ότι η γραμμή Αττική-Λήμνος είχε εξυπηρέτηση με πλοίο από τον Πειραιά χωρίς καμία κρατική δαπάνη/επιδότηση, οπότε το δρομολόγιο χωρίς την εξυπηρέτηση της νήσου του Αγ. Ευστρατίου δεν είχε καμία νομιμοποιητική βάση.

Διερωτώνται επομένως γι’ αυτό γιατί το υπουργείο προχώρησε σε σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας και επιδότησε το συγκεκριμένο δρομολόγιο με εκατομμύρια ευρώ;

Επίσης τονίζουν ότι σε κάθε περίπτωση αν αφαιρέσεις ένα λιμάνι (τον Άγιο Ευστράτιο) θα έπρεπε να μειωθεί και το τίμημα. Γιατί το τίμημα που ορίστηκε ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό που κατέβαλε το Υπουργείο για το πλήρες δρομολόγιο Λαύριο -Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος;

Τα στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράς ανέφεραν εξάλλου ότι χωρίς εξυπηρέτηση ήδη από τα μέσα Αυγούστου 2024 έχει αφήσει το Υπουργείο την ενδοκυκλαδική γραμμή (ανατολικές Κυκλάδες), τα δρομολόγια που συνδέουν το κέντρο της Περιφέρειας Κυκλάδων (Σύρος) είναι ελάχιστα με τα λοιπά νησιά, ενδεικτικά της Φολεγάνδρου, της Ανάφης, της Σικίνου, της Ηρακλειάς, της Σχοινούσας, της Αμοργού και άλλων. Δηλαδή επισημαίνουν ότι  για 6 μήνες τα νησιά των Ανατολικών Κυκλάδων δεν εξυπηρετούνται με ικανοποιητικό αριθμό δρομολογίων με τη διοικητική τους πρωτεύουσα Σύρο όπως προέβλεπε η ενδοκυκλαδική γραμμή που εκτελούνταν επί σειρά πολλών ετών.

Τι τονίζουν πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας

Τα πάντα γίνονται με νόμιμο τρόπο όσον αφορά τις εγκρίσεις των δρομολογίων ενώ πάντα υπάρχει και η σχετική απόφαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας, προσθέτοντας επίσης ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια ενδιαφερόμενη εταιρεία να εκτελέσει το δρομολόγιο, ο νόμος δίνει το δικαίωμα για την κάλυψη με απευθείας ανάθεση.

Αναφορικά με την απευθείας ανάθεση σε εταιρεία που αφορά τη γραμμή Λαύριο – Λήμνος με προσέγγιση τον Αγ.Ευστράτιο οι ίδιες πηγές ανέφεραν  ότι  η σύμβαση για την εκτέλεση της συγκεκριμένης γραμμής έληξε την περασμένη εβδομάδα και καθώς δεν εκδηλώθηκε κανένα ενδιαφέρον για την κάλυψη της το υπουργείο προχώρησε σε απευθείας ανάθεση της σε συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Επίσης επισημάνθηκε ότι έως σήμερα το πλοίο της προηγούμενης εταιρείας που προσέγγιζε τον Αι Στράτη λόγω της ιδιαιτερότητας του λιμένα στο νησί δεν μπορούσε να προσεγγίσει.

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση στο ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο επισημαίνει ότι ούτε γι αυτό εκφράστηκε συγκεκριμένο  ενδιαφέρον από κάποια εταιρεία για την κάλυψή του και επομένως η σύνδεση των νησιών στις δυτικές Κυκλάδες επιτυγχάνεται με απόλυτη εξυπηρέτηση από πλοία των τακτικών γραμμών από το λιμάνι του Πειραιά.

Στόχος επεσήμαναν είναι κανένα νησί του Αιγαίου να μην παραμείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση Χειμώνα-Καλοκαίρι.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Ρεκόρ άφιξης κρουαζιερόπλοιων στο νέο τέρμιναλ στο Μαϊάμι της MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε
Επόμενο θέμα Καβάλα: Νεκρός εντοπίστηκε 45χρονος μηχανικός σε πλοίο που ήταν ελλιμενισμένο στην Κεραμωτή
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Greek Champions 2025: The movie (video)

Η φετινή μας πορεία ήταν γεμάτη πάθος, πίστη, αλλά και…

0 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

CMΑ CGM: 20 δισ. δολ. στη «γραμμή» Τραμπ

Οικονομικό πρόγραμμα-μαμούθ για τις Ηνωμένες Πολιτείες, που περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις…

5 λεπτά ανάγνωσης
ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ

Έλαμψαν δια της απουσίας τους Β.Ε.Π. και Ε.Ε.Π!

Σε μια εκδήλωση ιστορική για τον Πειραιά και όχι μόνο,…

3 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αριστείδης Πίττας: Το νέο, μεγάλο στοίχημα του εφοπλιστή

Aίσθηση προκάλεσε η πρόσφατη απόφαση του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα να ιδρύσει μία…

6 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?