PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    Πλήθος κόσμου στον πανηγυρικό εορτασμό στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία Καστέλας

    Πέραμα: Ασφαλής και πανέμορφη για περπάτημα η διαδρομή προς την προβλήτα Ε1

    Ο Κώστας Καραμανλής έφαγε στον Πειραιά παρέα με «γαλάζια» στελέχη!

    Πειραιάς: Νέοι υπόγειοι κάδοι για καθαρότερη και πιο βιώσιμη πόλη

    Πέραμα: Το Σεπτέμβριο θα παίζουν τα παιδιά του Ν. Ικονίου στο νέο γήπεδο

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΝΗΣΙΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Reading: Diana: «Πρόσω ολοταχώς» με μερίδιο 7,7% στη Genco
LIVE TRAFFIC
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Font ResizerAa
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Search
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Follow US
  • Home
  • Contact
  • Blog
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
© Pireas365. All Rights Reserved.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Diana: «Πρόσω ολοταχώς» με μερίδιο 7,7% στη Genco

Ενημερώθηκε 21 Ιουλίου, 2025 9:11 πμ
5 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου
Μοιράσου

Ανοίγει περαιτέρω τη «βεντάλια» των παράλληλων επενδύσεων σε άλλες εταιρείες ή κλάδους η Diana Shipping Services.

Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της Σεμιράμιδος Παληού, προχωράει τα τρία τελευταία χρόνια σε καλά μελετημένες και υπολογισμένου ρίσκου επενδύσεις.

Contents
Ανοίγει περαιτέρω τη «βεντάλια» των παράλληλων επενδύσεων σε άλλες εταιρείες ή κλάδους η Diana Shipping Services.«Ελκυστική επένδυση»Είκοσι χρόνια στον NYSEΟι συμμετοχές σε CSOVs και LPG carriers

Τελευταία κίνηση στη σκακιέρα από την κ. Παληού είναι η είσοδος, με μερίδιο 7,7%, στην Genco Shipping, επίσης εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, έναντι 46 εκατ. δολαρίων.

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές που ανοίχτηκε σε άλλες αγορές, όπως σε υποστηρικτικά πλοία ή LPG carriers, αυτή τη φορά η Diana «χτύπησε» στο στοιχείο της. Σε μια εταιρεία, δηλαδή, που επίσης διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» από τη ναυτιλιακή αγορά, η Diana Shipping, προτού καταλήξει στην επιλογή της Genco, είχε αναλύσει την αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Ελκυστική επένδυση»

Όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό δελτίο που κατέθεσε η Diana στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, «απέκτησε τα αξιόγραφα που αναφέρονται στο παρόν δελτίο για επενδυτικούς σκοπούς, στο πλαίσιο της συνήθους επιχειρηματικής δραστηριότητας, λόγω της πεποίθησής της ότι ο εκδότης αποτελεί μια ελκυστική επένδυση με βάση τις επιχειρηματικές προοπτικές και τη στρατηγική του».

Τονίζεται, επίσης, ότι η Diana μπορεί «να επικοινωνεί με το διοικητικό συμβούλιο του εκδότη, τα μέλη της διοίκησης ή/και άλλους μετόχους ή άλλα σχετικά μέρη από καιρό σε καιρό σχετικά με λειτουργικά, στρατηγικά, οικονομικά ή θέματα διακυβέρνησης ή να συνεργάζονται με τη διοίκηση και το διοικητικό συμβούλιο με σκοπό τη μεγιστοποίηση της αξίας των μετόχων».

Η Diana Shipping έχει στον στόλο της 36 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,1 εκατ. dwt, ενώ αναμένει να παραλάβει και δύο νεότευκτα kamsarmaxes με μηχανές duel fuel (μεθανόλη).

Από την πλευρά της, η Genco έχει στον στόλο της 42 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt.

Είκοσι χρόνια στον NYSE

Το 2025 αποτελεί χρονιά-ορόσημο για την Diana Shipping, η οποία έκλεισε 20 χρόνια από την εισαγωγή των μετοχών της στη Wall Street. Την 1η Απριλίου, μάλιστα, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Σεμίραμις Παληού, μαζί με την εκτελεστική ομάδα της εταιρείας, είχε χτυπήσει το «καμπανάκι» της συνεδρίασης στο NYSE.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η κ. Παληού, η οποία ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα ενεργή και στον θεσμικό τομέα της ελληνικής ναυτιλίας, αφού είναι η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (HELMEPA), «αυτή η στιγμή αντικατοπτρίζει τη διαρκή δέσμευσή μας στην αριστεία, στην καινοτομία και στην ηγεσία στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου.

Εκφράζουμε την ειλικρινή ευγνωμοσύνη μας στους συνεργάτες, στους μετόχους και στην αφοσιωμένη ομάδα μας, που υπήρξαν μέρος αυτού του σπουδαίου ταξιδιού».

Όπως πρόσθεσε, «από την εισαγωγή μας στο αμερικανικό χρηματιστήριο, το 2005, η Diana Shipping έχει εξελιχθεί σε έναν παγκόσμιο ηγέτη στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, διαχειριζόμενη έναν σύγχρονο στόλο που εξυπηρετεί τις μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου.

Η αφοσίωσή μας στην επιχειρησιακή αριστεία, στη βιωσιμότητα και στη δημιουργία αξίας υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την επιτυχία μας».

Καταλήγοντας, η κ. Παληού επισήμανε: «Τα 20 τελευταία χρόνια έχουμε ξεπεράσει προκλήσεις, έχουμε υιοθετήσει τεχνολογικές εξελίξεις και έχουμε ενισχύσει τη θέση μας στην αγορά. Η υπεύθυνη ναυτιλία και η περιβαλλοντική διαχείριση παραμένουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, καθώς ατενίζουμε το μέλλον».

Οι συμμετοχές σε CSOVs και LPG carriers

Λίγους μήνες πριν από το νέο deal που ανακοινώθηκε, τον Μάρτιο του 2025, η Diana Shipping είχε ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για την επένδυσή της σε LPG carriers, αφού έγινε στρατηγικός εταίρος της κοινοπραξίας Ecogas Holding AS.

Η νεοσυσταθείσα κοινοπραξία έχει μερίδιο 80% σε δύο υπό ναυπήγηση LPG carriers των 7.500 cbm, με οψιόν αγοράς για δύο ακόμα.

Η παράδοση του πρώτου πλοίου αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2027 και του δεύτερου το τέταρτο τρίμηνο του 2027.

Αλλά και τον Οκτώβριο του 2023, η εταιρεία εισήλθε στον τομέα των υποστηρικτικών πλοίων για αιολικά πάρκα. Η εισηγμένη  στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία υπέγραψε τότε ένα συμφωνητικό για τη συμμετοχή της σε μία κοινοπραξία, η οποία αναμένεται να αναλάβει την ιδιοκτησία και λειτουργία πλοίων υποστήριξης υπεράκτιων αιολικών εγκαταστάσεων.

Η κοινοπραξία έχει παραγγείλει δύο υψηλών προδιαγραφών Commissioning Service Operation Vessels (CSOVs) και διατηρεί το δικαίωμα οψιόν αγοράς για την απόκτηση δύο επιπλέον πλοίων, σε μια προσπάθεια να ηγηθεί του κλάδου.

Τα δύο CSOVs θα έχουν υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρίες, ενώ θα είναι προετοιμασμένα να λειτουργήσουν με πράσινη μεθανόλη.

Η παραγγελία τοποθετήθηκε στο νορβηγικό ναυπηγείο Vard, θυγατρική του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri.

Κοινοποίηση θέματος
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο θέμα Σε τροχιά ισχυρού καύσωνα η Ελλάδα
Επόμενο θέμα MSC (Τζ. Απόντε): Παρήγγειλε άλλα 10 πλοία κοντέινερ και ναυπηγεί συνολικά πάνω από 130 πλοία
2kFollowersLike
3kFollowersFollow
3.5kFollowersFollow
- Sponsored-
Ad imageAd image

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Καβάλα: Νεκρός εντοπίστηκε 45χρονος μηχανικός σε πλοίο που ήταν ελλιμενισμένο στην Κεραμωτή

Νεκρός εντοπίστηκε στην καμπίνα του 45χρονος, μέλος του πληρώματος επιβατηγού-οχηματαγωγού…

1 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αυτές είναι οι 16 κυρίες της ναυτιλίας διαχειρίζονται πάνω από 700 πλοία

Οι γυναίκες που ηγούνται ναυτιλιακών εταιρειών είναι δεύτερης γενιάς. Είτε διαδέχθηκαν τον…

26 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «χτίζουν» πλοία στην Κίνα – Αγωνία για τα υψηλά τέλη του Τραμπ

Σκηνικό αβεβαιότητας και προβληματισμό στη ναυτιλιακή βιομηχανία έχει προκαλέσει η…

7 λεπτά ανάγνωσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Υπ. Ναυτιλίας: Σε αναζήτηση φόρμουλας για να αντιμετωπιστούν οι αυξήσεις στους ακτοπλοϊκούς ναύλους

Προσπάθειες προκειμένου να αντιμετωπιστεί η επιβάρυνση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που…

4 λεπτά ανάγνωσης
PIREAS 365 - Ειδήσεις για τον ΠειραιάPIREAS 365 - Ειδήσεις για τον Πειραιά
Follow US
© Pireas365. All Rights Reserved.
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΝΗΣΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?